onsdag den 24. april 2013

Sansering til lille Vigga...










Forleden lavede jeg en sansering som Vigga kan lege med,føle, hive, bide i og sparke på, når hun ligger på maven. Hun er ikke så glad for det at ligge på maven og så må man jo finde på.Den er et hit, da den rasler og der er masser af farver og ting at kigge på og hjælper til, at hun ligger længere.

Jeg har lavet den af en billig hula hopring fra Fætter Br ca.20 kr, og så har jeg fundet alt muligt i gemmerne herhjemme til at putte på. Tyl, bobleplast, små lamaze dyr, filt, fjer og andet godt.


Det er super nemt, samt billigt og noget, der kan bruges længe.

9 kommentarer:

  1. Den er vel nok fin. Og sikke en fantastisk ide.

    SvarSlet
  2. Tak Heidi, Ayoe og Susan for de fine ord :0)

    Ha en dejlig aften.

    SvarSlet
  3. Nææææ hvor er den fin altså! Ville lige ønske at jeg havde fået den ide da min baby var i den alder. Men han er jo forhåbentligt ikke den sidste så gemmer lige ideen på min indre fremtidige to do liste :)

    SvarSlet
  4. Great idea! Thanks!

    SvarSlet
  5. Nyc blog. Please review my blog too.

    https://blog-divinetouch.blogspot.com/2020/07/divine-touch-dont-become-garbage-truck.html?m=1

    SvarSlet